متخصص ارتوپد خوب در تهران

شاید خود ما یا در اطرافیان ما کسانی را داشته باشیم که مشکلات زانو یا شانه داشته باشند و این سوال مطرح شود که بهترین متخصص ارتوپدی در تهران کیست تا به آن پزشک مراجعه کنند. یک متخصص ارتوپد خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

در ادامه این نوشتار با ما همراه باشید تا مشخصه های یک متخصص ارتوپدی خوب را در اختیار شما قرار دهیم.

متخصص ارتوپد کیست؟

هنگامی فردی دچار عارضه هایی در نواحی متخلف مثل زانو، شانه و … و یا اینکه دچار بیماری هایی مثل آرتروز، کمر درد، زانو درد، گرفتگی عضلات و … می شود، شاید توان حرکتی از فرد گرفته شود و یا اینکه وضعیت جسمانی او دچار اختلال می شود. به طوری که نمی تواند فعالیت های روزانه خود را به درستی انجام دهد. حتی در مواردی نیز ممکن است فرد توان حرکتی خود را به کلی از دست بدهد.

متخصص ارتوپدی پزشکی است که با ساختمان استخوانی و عضلانی بدن به خوبی آشناست و برای تسکین و درمان درد های استخوانی و عضلانی بهترین گزینه درمانی را انتخاب می کند.

بهترین متخصص ارتوپدی در تهران

متخصصین ارتوپد در شاخه های مختلف و در نواحی خاصی از بدن تخصص دارند.ممکن است شما متخصص ارتوپد را با نام های مختلفی شنیده باشید مثل متخصص ارتوپد دست، متخصص ارتوپد پا، متخصص ارتوپد زانو، متخصص ارتوپد شانه و …

در واقع هر گونه آسیبی به به مفاصل، استخوان ها و عضلات وارد شود برای درمان آن باید به متخص ارتوپد مراجعه کنید.

به دلیل اینکه دردها استخوانی و عضلانی دردهای هستند که باعث اختلال در حرکات سیستمی بدن می شوند باید دقت داشته باشید که برای درمان این مشکلات حتما به بهترین متخصص ارتوپدی در تهران مراجعه کنید.

در صورت وجود کوچکترین علائم حتما به آن اهمیت بدهید و برای درمان اقدامات لازم را انجامد دهید. زیرا بی توجهی به این امر باعث متحمل شدن ضرر برای خود فرد می شود.

دکتر احسان فلاح

بهترین متخصص ارتوپد در تهران

شاید دردهای استخوانی و عضلانی که برای یک شخص بوجود می آید دردهای ساده و آسانی نباشند. بنابراین باید به خوبی درمان شوند. درمان نادرست این مشکلات ممکن است خطر آفرین باشند و سلامت جسمانی بیمار را به دچار مخاطره های جبران ناپدیر کند.

بنابراین توصیه می شود حتما به بهترین متخصص ارتوپدی در تهران که از دانش و تجربه کافی در زمینه بیماری های استخوانی و عضلانی برخوردار است مراجعه کنید تا به بیمار در جهت تشخیص به موقع و درمان بیماری کمک کند.

چه آسیب هایی توسط متخصص ارتوپدی درمان می شود؟

همانطور که گفت شد متخصص ارتوپدی شخصی است که دانش و تجربه کافی را در تشخیص مشکلات استخوانی و عضلانی داشته باشد و بتوان آن را درمان کند. از جمله بیماری هایی که بهترین متخصص ارتوپدی در تهران می تواند درمان کند به شرح زیر است:

• آرتروز
  • آرتروز روماتوئید
  • پوکی استخوان
  • پاره شدگی رباط ها
  • ناهنجاری های انگشتان دست و پا
  • تومور استخوانی
  • آسیب های تاندون
  • دیسک کمر
  • فلج مغزی
  • آسیب های ورزشی زانو
  • آسیب دیدگی کمر در ورزش
  • چرخش پای مادرزادی
  • ناهماهنگی پا

بیماری های استخوانی و عضلانی معمولا به روش های مختلفی مثل مصرف دارو، فیزیوتراپی و عمل جراحی درمان می شوند. البته همه این موارد باید به تشخیص و صلاحدید متخصص ارتوپدی انجام شود.

برای مشاوره و تعیین وقت قبلی بادکتر احسان فلاح متخصص ارتوپدی شماره های 02166439865 – 09390202004 تماس بگیرید. برای همچنین می توانید از صفحه اینستاگرام دکتر احساس فلاح دیدن فرمائید.

جراحی هایی که بهترین متخصص ارتوپدی در تهران انجام می دهد

ویژگی های بهترین متخصص ارتوپدی در تهران

• داشتن مدارک و گواهی نامه های معتبر
  • سابقه کاری مفید
  • سابقه انجام جراحی های متعدد و موفق برای درمان بیماری های استخوانی و عضلانی
  • استفاده از کادر درمانی با تجربه و مجرب
  • دلسوزی، مهربانی، خوش رویی، صبوری، اخلاق مداری و اعتبار در میان دیگر همکاران می تواند از جمله ویژگی هایی یک متخصص ارتوپدی خوب باشد که بیماران را برای مراجعه به مطب ترغیب کند.

سخن پایانی

توصیه می شود برای درمان بیماری ها و محافظت از سلامت خود به بهترین متخصصین مربوط به آن بیماری مراجعه کنید. در صورت مراجعه به پزشکان ناوارد ممکن است صدمات و آسیب های جبران ناپذیری را متحمل شوید. امیدواریم با توجه به این نوشتار و اطلاعاتی که در اختیار شما عزیزان قرار داده شده انتخاب درستی را داشته باشید.

راه های ارتباطی با دکتر احساس فلاح متخصص ارتوپدی

شماره تماس: 02166439865 – 09390202004

آدرس اینستاگرام :https://www.instagram.com/doctor.fallah/

آدرس مطب: ایران – تهران – چمران شمال به جنوب – نرسیده به باقرخان – نبش کوچه انوشه – پلاک 42 – واحد 12